Blijf dansen in Eindhoven
Om Eindhoven een klein hartje onder de riem te steken tijdens de coronacrisis heb ik op initiatief van august media meegewerkt aan deze postercampagne. Blijf dansen!
Om Eindhoven een klein hartje onder de riem te steken tijdens de coronacrisis heb ik op initiatief van august media meegewerkt aan deze postercampagne. Blijf dansen!
Voor Olino Paperworks heb ik in samenwerking met ontwerper Mark Vrolings het communicatieconcept en de website gemaakt. Een mooi eindresultaat voor een mooi merk. www.olinopaperworks.com
Bureau Bright is uitblinker in weldoordachte en uitstekend onderbouwde positionerings- en merktrajecten voor ondernemers die willen groeien. Ik schrijf met plezier aan communicatiemiddelen die uit hun strategieën voortkomen.
Mijn werk voor Bright kan ik niet online delen. Het gaat om de meest uiteenlopende merken in luxe buitenverblijven, instalatietechniek, industrial automation, engineering, koffieservice, uitzendkrachten en detachering, ICT, relaxfauteuils, glassystemen, fietsen en badkamers voor ouderen. Vraag me ernaar.
Voor de webondernemers van Trinos mocht ik de tekst van hun nieuwe website schrijven. De kern van hun verhaal is beweging. Een beetje ondernemer weet dat een website of webshop nooit af is. Trinos zorgt ervoor dat de strategie voor online succes met de ondernemer meegroeit.
Door het Summa College in Eindhoven ben ik ingeschakeld om de opleidingsteksten van de oude website te herschrijven voor de nieuwe website. Een gigantische klus die binnen een paar maanden geklaard is dankzij de inzet van een klein team schrijvers en communicatieprofessionals.
Voor Actemium Maintenance ontwikkelde ik samen met Buro de Buren de pay-off ‘de meest voorspelbare onderhoudspartner van Nederland’. Een logische conclusie van de manier waarop Actemium diensten levert. De Actemium-engineers doen wat ze beloven en elk machinepark werkt zoals het moet. Zeer betrouwbaar, op het saaie af. Lekker voorspelbaar dus.
In 2013 opende in Horst het Familierechthuis. Naast de domeinregistratie en het inrichten van de e-mailaccounts heb ik met behulp van WordPress de Familierechthuis website opgezet.
Voor Van den Berk, een van Europa’s grootste boomkwekerijen, heb ik jarenlang artikelen geschreven voor de Bomengids. Dankzij dit sponsored magazine heb ik inmiddels verstand van bomen van wortel tot kruin. Erg leuk om te doen.
Van 2005 tot 2008 zat ik in de redactie van MotoPort Magazine, het sponsored magazine van motorketen MotoPort dat vierjaarlijks bij 120.000 motorliefhebbers op de mat valt. Daarmee is het het grootste motorblad van Nederland.
Het blad werd ontwikkeld door Verwegen Communicatie.